hocam benim bildiğim şöyle, mali müşavir ya da muhasebeciye gerek yok kendiniz tutabilirsiniz ama onayını almak zorundasınız ve onun için zaten yine bi miktar para alıyolar yani çokta bi esprisi kalmıyo gibi ekstradan yazılıma para veriyosunuz ve buna zaman ayırmaya başlıyosunuz, ki bi de sorumluluk kısmı var normalde bi sorun olsa mali müşavire kalmış oluyo o bişeyi geciktireceği vs için zart zurt bişeyleri çıkarsa ve bilginiz yoksa geciktirirseniz vs diğer türlü sorun size kalmış olcak