Ben de merak ettim konuyu
Şöyle düşündüm hocam, tabii muhasebeci, defter tutma falan işi profesyonellere bırakmak gerek ama bir düşünün ayda 4-5.000 kazanan birisi zaten fazla bir satış yapmıyor, bir dükkanı falan yok, çok büyük değil, sadece şahıs şirketi olarak çalışıyor. Bu kişi bir program yardımıyla kendisi de defterini tutabilir herhalde pek karıştırmadan hesapları, çünkü pek bir satışı olmayacak. Sırf bunun için 1.000 TL bir muhasebeciye de verilmez.