Forumda dolaşırken bir konu gördüm, muhasebeci arkadaş kendisi söylemiş bir ön muhasebe programıyla kendiniz de bu meseleleri halledebilirsiniz falan diye internette de hepinizin bildiği Paraşüt sitesinde şöyle bir program buldum:
https://www.parasut.com/on-muhasebe-programi
Bu program ile kendi defterimi kendim tutsam da olur mu? Muhasebeci ne gibi durumlarda gerekli?