MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam etiketleri dikey değil de yatay yapsan.
O an ki indirim benim işime yaramasa da beğeni atayım diyorum ama konunun altını bulamıyorum.
Tamamdır hocam. Bundan sonra öyle yapayım inşallah