Anladım hocam ceza için tutar önemli değil ama rakam çokta büyük değil incelemeye düşmeniz için şikayet mi edilmiştiniz ?
Evet sayılır. Cezamızı ödemekten yana bir yakarışım yok açıkcası sonucta hukuk var buna uymak lazım. Benim isyanım haksızlığa

) Sırf keyfine 5 yıl dosya bekletip faiz alınmasına.
Yoğunluktan da olabilir ama sonuçta yoğun olması benim problemim değil cezasını ben niye ödüyorum vs. Olay tamamen şu ; Kardeş 5 yıl sonra sana anca sıra geldi o yüzden hem vergini hem de bu 5 yıllık gecikme faizini öde bakalım