Şirketin buşekilde tuhaf şartlar koşmasına anlam veremiyorum. Ben otel ücreti öder eşimi istediğim yere götürürüm. Anlamıyorum bir şirket özel hayat bu kadar nasıl müdahale edebiliyor.
Eşini kıskanan kadın bence kıymetlidir. Ülkemizde erkek sınıfı en az %60 zina yapar eşini aldatmaktan çekinmez. Böyle bir zamanda kadınlarda da özgürlük ve serbest hayat beklentisi yaygınlaşıyor.
Evli bireylere tavsiyem, kıskançlık gibi bir sorun yüzünden evliliğinizi tehlikeye atmayın. Aile herşeyden önce gelmelidir. İnsana gerçek huzuru gerçek mutluluğu sadece aile verir. düzenli hayatınız aileniz varsa kıymetini bilin.