Tabiki alıcı bulma şansınız var hocam, neredeyse ilk sezondan beri hesap satışı yapıyorum ancak hiç düşük elo hesap satışı yapmadım. Çünkü şu anda 20lvl hesap yapıp onu da demir yapmak vakit isteyen birşey , özellikle 20lvl kısmı. Bu yüzden her zaman immortal ve yücelik yapıp satıyorum ki verdiğim emeği bir nebze karsilasin. Aklinizdaki fiyatı bilmiyorum ama yücelik hesaplar bile bazen zor gidebiliyor