2-3 daldan birşey olmaz hocam. Astım ve göğüs hastalıklarından randevu alın. Bende öyle kötüleştim hafif halsizlik öksürük nefes darlığı vardı. Doktora gittim kronik mevsimsel astım çıktı 1 hafta iğne verdiler 2-3 tane nefes açıcı ilaç felan verdiler ilaç kullanmaktan midem bulandı 2 aydır max 5-6 dal sigara içmişimdir. Doktor 2-3 ay daha ilaç kullanmam gerektiğini söyledi. Malesef çiğerler çok önemli zarar görünce farkına varıyoruz ancak vücütta en zor iyileşen en zor kendini toparlayan organ. Allah korusun zatürre felan olunsa 1 yılı bulur iyileşmesi.