Hocam selamlar, ben iş amaçlı iPhone almıştım, özellikle bir EasyCep mağazasından görerek almanızı tavsiye ederim. Ayrıca mağazada teslim sırasında, tüm özelliklerin çalışıp çalışmadığını deneyip teslim ediyorlar. Fiyatı bir tık yüksek olabilir ikinci el piyasasına göre, fakat o tarz yorum yapanlara aldırış etmemenizi öneririm. Herhangi bir kişiden aldığınız telefonun ne gibi bir arızası olduğunu kestiremezsiniz. Easycep'ten aldığını telefonların resmi yenileme belgesi var ve o belgede hangi aksamda onarım/değişim yaptığı yazıyor. İade ve değişim süreci 14 gün, garanti 1 yıl.