Iphone 6S çok iyi olan modelini aldım. Kasa ve ekranda çizikler biraz fazlaydı. Kamerası ve hoparlörü sıkıntılı geldi iade ettim, problem yapmadılar.
Daha sonra mükemmel olan modelini aldım kasa ve ekran neredeyse sıfır gibi, sadece ses tuşunda ufak bir temassızlık var o yüzden iade etmek istemedim. Şuan ikinci telefon olarak kullanıyorum.