Daha önce X aldım berbat ötesiydi ekran değiştiği için dokunmatik randıman vermiyordu kendi kendine saçma sapan yerlere basıyordu telefon 2 gün sonra iade ettim sebepsiz aldılar. Yenilenmiş telefon tavsiye etmem elimde de 8 var düşünürseniz
https://www.r10.net/ikinci-el/345696...e-8-gumus.html