Mükellef (şahıs şirketi)+ sanal ofislerini kullanıyordum. Fiyatlar pahalı gelmeye başlayınca hesap kitap yaptım. LTD olsam ve muhasebeci ile anlaşsam nerdeyse mukeleffin şahıs firmasının daha ucuzuna geliyor. @mhsbc; ile anlaştık limited kuruluşu yaptık. 3 sene çalıştığım ve yeni bıraktığım Mükellefi pahalı ve ilgisiz buluyorum.