ben 6 sene içtim sonrasında ilaç yardımıyla 2 sene boyunca bırakmıştım hayatımda en gözle görülür bana kattığı şey sabah kahvaltısını yapabilmemdi ağzımın tadı yerine gelmişti eğer sabah uyanınca benim gibi hiç iştahınız olmuyorsa bıraktıktan sonra yakında düzelecektir şimdiden keyifli kahvaltılar diliyorum.. aynı zamanda 65 kilodan 77 kiloya yükselmiştim...
(sonrasında tekrar başladım şuan tekrar 67 kiloyum

)