yazilimturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi bir fikrim olarak söylüyorum yazdığınıza da saygı duyuyorum ama yaptığınız biraz yargısız infaz oldu
Evet bu konuda haklısınız yine de saygınız için teşekkür ediyorum. Kusura bakmayın.