AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım o halde ben bilginiz yoktur diye söyledim hocam.
Şahsi bir fikrim olarak söylüyorum yazdığınıza da saygı duyuyorum ama yaptığınız biraz yargısız infaz oldu