kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim bütün dünyaya hitap edecek bir uygulama gibi yani yabancı yerlerden de insanlar gelecek bu yüzden ismin sadece türkçe olmaması daha iyi gibi.
Rica ederim hocam ama Türk kullanıcıları daha çok Türkçe isimle ilk etapta çekebilirsiniz diye düşünüyorum aksi halde çok reklam maliyeti olacaktır.
İlk etapta Türkçe isimle başlayıp premium satarak gelişebilir ve reklama bütçe ayrılabilir bence.