KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar QR Menü arayışındayım, tekliflerinizi bekliyorum.
merhabalar
https://www.r10.net/script-satisi/35...m-sistemi.html
ilgili konumuz henüz tazedir yazılımımızda olduğu gibi

Kontrol edebilirsiniz dilerseniz adınıza demo kurulumu yapıp link gönderebiliriz.


@erdemnldemir; etiket için sağolasın