Arkadaşlar ciddi tutarda ürün getirtmek istiyorsaniz gidip yerinde firmaları ziyaret etmek hatta mümkünse fuar katılımıyla bunu yapmak faydalı olur. Ama 1000 dolar 1500 dolarlık alımlarda Çinli kardeşler ellerinde kalanı üst fiyattan iteler. A söyler B gönderir. Talep eden olursa ücretli danışmanlik verebilirim. Size ürünle ilgili tüm bilgileri vererek ithalat rejiminde nelere tabii olduğuyla ilgili detaylı rapor hazırlarım. İsterseniz uygun satıcı da bulabilirim. Biz cinlilere laf ediyoruz ama gumrukculer Çinlilerden daha beterdir, heba olmasın paranız.