Bu hafta BIST100 sizce ne olur fikirleriniz neler? Hiçbir yorum tavsiye olarak alınmayacaktır. Düşüncelerimizi belirtelim sadece.

Geçen hafta Cuma gününe kadar zarar ettiren BIST100 Cuma günü olumlu bir adım atmıştı. Bu hafta nasıl bir yol izleyecek bakalım...

Ayrıca teknik veriler ve raporlarda hiçbir olumsuz durum yokken BIST100'ün aşağı yönlü izlemesi yatırımcıları şaşırtmıştı.