netmuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tabiri caizse devlet diyor ki matrah artırımı yap(yani şu kadar para öde) senin şirketini incelemeyeyim diyor. İncelesem bile ceza kesmeyeyim diyor. Olay kısaca budur.
Bu tamamen yanlış bilgilendirme. Matrah artırımı yapmak aslında kendini ifşa etmektir. Ufak bir önlem alırsın. Matrah arttirimi yapıp incelenen mükellefleri gördüm. Matraf arttirimi yaptığıni söylediklerinde benim verdiğim cevabı aldılar.