Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür dilerim, lisanslama imkanı bulunuyor wisecpde.
estf efendim sıkıntı yok teşekkür ederim kendi açık kaynak kodlarımı yapıp satmam için ideal sağolun araştırmaya devam