merhabalar bir açıklama yazabilirseniz çok sevinirim lisans veya 3d dosyalarımı bu scriptte satabilir miyim ? (Burası bir forum sitesi sormak istedim sadece o siteye girdiğimde çok karmaşık gözüktü bir görme engelliyim ekran okuytucumçalışmıyor )
Özür dilerim, lisanslama imkanı bulunuyor wisecpde.