tr de 8 gün, yurtdışı çalışırsanız komisyon oranı %7.99 +kdv yani %10.
ve 16 gün blokeli.
işin en can alıcı noktası ise weepay in apilerini kullanıyorlar. yani ödeme weepay den geçiyor aslında
peki weepay oranı ne;
TR %3 falan yurtdışı %5 ve ertesi gün ödeme. kısaca vallet sizden hem x2 komsiyon alıyor hemde paranızı 16 gün işletiyor. destek sistemi berbat. kafalarına göre wp çevirim içi dışı oluyorlar maillere zaten bakmıyorlar. birşey sorduğunuzda da nezaketten uzak kaba bir tabirle cevap veriyorlar. bazı ödemeler için manual onay sistemi eklemişler sanırım paymax den vallete geçince müşteriden belge istiyorlar kart kimlik vb. müşteri yüklüyor artık 30dk 1 saat 6 saat ne zaman onaylarlarsa. destek sistemi kötü dedim ya işte o belgelere bakacak personel de yok sanırım. geçtiğimiz günlerde tam 6 saat onay bekledi ödeme. müşteri diyor ki bu ne madem manual onaylıyorsunuz gönderdim işte bilgileri baksanıza

(
bu sistem aslında güzel bir sistem güzel olmuş ama keşke birazda hızlı olsalar.)
bu mesajım kesinlikle karalama değil şimdiye kadar yaşadığım tecrübeler ve sonucudur..