selamlar, videoyu içe aktardığımda direkt hızlandırılmış olarak oynuyor ama video hızlandırılmış değil. daha önce karşılaşmamıştım böyle bir durumla. nerede yanlış yapıyor olabilirim? şimdiden teşekkür ederim.