wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlacın içinden çıkan kağıdı okumaya ne dersiniz?
Kesin bir şey yazmıyor, siz üstüne vazife olmayan konulara yorum yapmamaya ne dersiniz? İyi forumlar.