Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba değerli r10 ailesi;
iPhone 14 pro max arıyorum yurtdışı ama kredi kartım olmadığı için kredi kartı ile alamıyorum senet tarzı satan arkadaslarimiz var mı r10 da yada bu sekil satan arkadaşı olan var mı