Arkadaşlar tod da maçları aynı anda istediğim kadar cihazda izleyebiliyorum ben ama öğrendiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değilmiş. Ama ben izleyebiliyorum. Nasıl oluyor bu? Bilen var mı?