Böyle bir durum varsa diyorsunuz ama kullandığınız imajlarda dahi hala teması çalınan sitenin ismi yazıyor farkındaysanız. Bunun bir hırsızlık ürünü olduğu açık ama ben şahsi olarak çalmadım çalandan aldım diyorsanız sözüm o kişi kimse ona o halde.
Fiverrden aldim ben . ama bircok tema satan sitede de gordum. Onlarda calintimi satiyor bilemem tabi.
Ama hayat anlayisim , aldigim terbiye ve yasim gerepi kimsenin birseyini calmaya uygun degilim.