jojogram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eger gercekten boyle birdurum varsa temayi hemen kaldiririm. 200 usd cope gitsin onemli degil ama isin aslini bilmeden hirsiz demeniz cok ayip.
Böyle bir durum varsa diyorsunuz ama kullandığınız imajlarda dahi hala teması çalınan sitenin ismi yazıyor farkındaysanız. Bunun bir hırsızlık ürünü olduğu açık ama ben şahsi olarak çalmadım çalandan aldım diyorsanız sözüm o kişi kimse ona o halde.