Hırsızında yüzsüzü bu forumda, sen haddini bil o temayı ben ve bir arkadaş yaptık. Hayırdır sen kimden aldın ?
Eger gercekten boyle birdurum varsa temayi hemen kaldiririm. 200 usd cope gitsin onemli degil ama isin aslini bilmeden hirsiz demeniz cok ayip.