ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamların temasını çalmışsın ama için çalmamışsın bootstrap versionları uyuşmuyor o yüzden
Calmissin nedemek ya , nerden biliyorsun , 200 usd verdim aldim o temayi, kendim sitedim ic kisminin perfect panel icerigi olmasini.
sana neden oldugunu sormadim .
bunu yapabilecek duzeltebilecek bir yazilimci arkadasa ihtiyacim var,
Haddinizi bilin ve bilmeden etmeden sormadan sacma sapan cevaplar yazmayin.