Merhaba. Üzerinden epey bir zaman geçmiş. Sitenize şimdi baktım onay almışsınız. Acaba nasıl onay alabildiniz?
@narcobi;
Merhaba hocam. Sitede pop up (açılır pencere) vardı kaldırdım. Ve Özgün yazı eklemeye devam ettim. Hatırladıklarım bunlar. Size özelden aite adresimi atıyorum, adsense aldığımda bununla ilgili makale yazmıştım. İsterseniz göz atarsınız.