GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba şahış şirketi mi yok sa sermaye şirketi mi?
şahış şirketi ise esnaf odasına kayıt olacağım diye dilekçe vereceksiniz kurula girilecek onlar kaydı silecek.
sermaye şirketi ise ancak tasfiyeye girip şirket kapandıktan sonra silinir.
Şahıs işletmesiyim fakat bilanço defteri tutuluyor.