FatihYoldemir06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir asker olarak kazanmama rağmen maliyeti 2-3 lira olan Türk kahvesine şu dönemde 40-50-60 tl para ödemek saçma geliyo. Memurlar arasında en çok kazanan personel olmamıza rağmen ben bile böyle düşünüyosam sende 2 kere düşün taşın aga. Dipnot: asla cimri değilim 😄
eksik kalan tamamlayıcı not: en güzel mekanlar askeriyeye ayrılmasına rağmen,ordu evlerinde herşey dışarıya göre enaz %30 ucuz olmasına rağmen, askeri kantinlerde herşeyin yine %30 en az ucuz olmasına rağmen,askeriye gazino ve çay bahçelerinde herşeyin en az %30 olmasına rağmen bende asker evladıyım iyi bilirim