Merhaba,
memleketim X(İkametgah kayıtlı olan şehir) şehrinde ben şuan Z şehrinde üniversite okuyorum yaklaşık bu hazirana kadar ev tuttuk, oy zamanı yaklaşıyor seçim günü oylarımı Z şehrinde atabilir miyim ? yoksa X şehrinde mi atmam lazım ek olarak İkametgah adresimi Z şehri olarak güncellersem seçim günü direkt oy kullanabilir miyim? bir arkadaşım İkametgah değişikliği sonrası 3 ay orada oturman gerekiyor oy kullanabilmen için demişti.