Bir asker olarak kazanmama rağmen maliyeti 2-3 lira olan Türk kahvesine şu dönemde 40-50-60 tl para ödemek saçma geliyo. Memurlar arasında en çok kazanan personel olmamıza rağmen ben bile böyle düşünüyosam sende 2 kere düşün taşın aga. Dipnot: asla cimri değilim 😄