fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam,arkadaşların demek istedigi şu ; forumdaki insanların çogu malasef burdaki degerleri yüksek görünce iş tamam,sitem fişek gibi oldu sanıyor.ama bu sayılar çok kolay bi şekilde manipüle edilebiliyor.haliyle,önemli olan burdaki sayılar degil.gerçekten siteye giren kullanıcılar sonuçtan memnun mu,onlar gerçekten sitede hızlı/sorunsuz şekilde dolaşabiliyor mu?yoksa ücretsiz eklentilerle 2 ayar yaparak bu degerler her sitede alınabiliyor zaten,ama gerçek kullanıcı gözünden baktıgında sonuç fiyasko olabiliyor.ama yok,gerçek kullanıcılar için de sonuç böyle güzelse senin adına sevindim,tebrik ederim
tabi öyledir hocam ama eklenti kullanmadım kendim yazılımcıyım düzenlemeler ile yakaladım ve site gerçekten çok çok hızlı.