Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Açıkçası paranın ticarette olduğunu geç anlayan birisi oldum. Son dönemde beni bu olay ciddi etkiledi. Bu sebeple bir işe atılmak istiyorum. Fakat bir söz vardır. Çıraklığını yapmadığın işin ustalığını yapamazsın diye. Bu sebeple kahveci olayına yöneldim çıraklık geremez diye. Fakat sizin tecrübeleriniz de sağlam. İkileme düşüyor insan
Hocam zaten bilginiz yoksa bu iş zor, deneyimli ve bilgili eleman bulabilirsiniz ama kahveyle ilginiz yoksa sektörde ne işiniz var derler. Kahve için yıllarca eğitim alınması gerekir. Aşağıdaki 3 bölümlük belgeseli izlemenizi de tavsiye ederim. 5 yıl önceyi anlatsa da benzer şeyler bulursunuz.
https://www.youtube.com/watch?v=sFImDMCg2dw