İki paylaşım değil bundan sonraki süreçte sosyal medyaya yönelmem gerekiyor. O yüzden deneme yanılma yöntemiyle değil birebir eğitim ile bu süreci atlatmak istiyorum.

Sertifikaya vs gerek yok. İşi bilelim sertifikamız yaptığımız işler olur zaten.