Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İnsan varlıkta yokluğun kıymetini bilmiyor. Şu anda bir sorun yaşıyorsunuz ancak bu sorunu nimet sayacak bir çok insan olduğunu bilmenizi isterim. Gerçekten insan ilişkileri oldukça kolay ama bir o kadar da zor. Eğer aklı-selim olabilirse bir insan, gerçekten saf bir niyetle çözmeye çalışırsa sanıyorum ki her türlü sorunun üstesinden gelebilir.
Naçizane, yuva yapmak zor, yıkmak ise kolaydır. Aranızdaki ilişki için gerçekten bu işe gönül vermiş bir uzmandan destek alın, çünkü ikinizde sanıyorum nasıl davranacağınızı bilemiyorsunuz, bu durumda da sürekli çatışma yaşıyorsunuz, bu sorunu gidermek için doğru kişilerden destek almak belki de hem evliliğinizi kurtarır, hem de evladınızın daha sağlıklı bir ortamda büyümesine vesile olur.