Sahibi size mutlaka döner diye tahmin ediyorum. Pek sevmem kendisini ama mutlaka döner, yani ütmez sizi.
Daha geçen ordan aldığım bir araca update geldi, çalışıyor yani.
Bankayla paranızı alabilir misiniz bilmiyorum. Kredi kartıysa alma ihtimaliniz var.
Cevap için sağolun, umarım dediğiniz gibi olur.
Sevmemenize şaşırmadım, e-mail üzerinden konuşurken ben de iyi elektrik almadım kendisinden.
Trustpilot'ta da gergin yazışmalar var müşterilerle firma arasında.
Müşteri hizmetleri 0, insani yönlerinin de zayıf olduğu belli.