GSA'nın sitesinden bugün öğleye doğru GSA Website Contact siparişi verdim ve sipariş ekranında şöyle bir hatayla karşılaştım:
Fakat para hesabımdan çekildi. Bankayı arayıp teyit ettim. Referans numarası ve onay kodunu aldım. GSA'ya mail attım, cevap yok. Sitedeki contact bölümüne yazdım, yine cevap yok. Sahibine mail attım, ondan da ses çıkmadı. Normalde soru sorduğum zaman hızlıca yanıt veriyolardı. 9 yıllık firma, sayısız olumlu referansı var. Ama böyle yapınca içime kurt düşmeye başladı. Sizce beni üttüler mi yoksa bir şekilde dönüş yaparlar mı?
Ürünün serial kodunu göndermezlerse paramı banka üzerinden geri almamın bir yolu var mı (varsa nasıl)?