ismailakdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar galerici dolmuş maşallah. Adam fırsatçılık değil mi diye basit bir soru sormuş niye uzun uzun açıklama yapıyorsunuz buna fırsatçılık değildir diyen fırsatçıdır arkadaşlar.
Neyin kafası hakikaten anlamak zor. Bu fırsatçılığa normalmiş gibi serbest piyasa diyenlere 100 yıl da bu iktidar kalsa müstehak. Hiçbir katma değer üretmeden bayideki tanıdıkları sayesinde el altından sıfır araçları toplayıp otoparklara ve arsalara araçları yığıp aylarca bekletmeyi serbest piyasa sanıyorlar. Sorsan arabası bile yok altında, ama galericilere ve al satçılara laf söyletmiyorlar hahahah. Böyle millete böyle iktidar müstehak.