Aracın sıfırı yok. Fırsatçılık değil ki bu. Serbest piyasa. Kimse zorla aldırmıyor. Sıfırını bulabilirsen al.
Ayrıca i20N'lerde şuan problem var. Trafik polisi çevirip orjinal egzozdan ceza yazıp arabayı bağlıyor. Hyundai yetkilileri problemi çözmeye çalışıyormuş. Son zamanlarda trafikten men edilen bir sürü i20 N gördüm. Bilginize