Durum ne olursa olsun çocuk var diye evliliği sürdüren çiftlerin birbirine hayatı zindan etmesinden kaynaklı bu durumlar.Bilmiyorlarki bu evliliğin içinde olan kavga dövüş ve geçimsizlikten çocuk daha fazla etkileniyor.Birşey ya olur ya olmaz.Denediniz olmuyorsa zorlamanın anlamı yok.Maalesefki günümüz evliliklerinin bir çoğunda sabır ve hoş görü yok.Herkes babasının oğlu , herkes babasının kızı oluveriyor.Bu hayata bir kere geliyoruz ve maalesefki insan olduğumuz için hatalarımız olabiliyor.Güvenin olmadığı bir ilişki zaten yürümez bunun adına KISKANÇLIK diyemezler bu o kelimenin arkasına saklanmaktır.Atacağınız adımı iyice düşünün kendinize iyi bakın.