lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bütçe 22-23 gönül isterdi pro almak ama ikinci el var o fiyatlara ikinci el de almak istemiyorum.

Bu arada yani hiç bir şekilde ses çıkartmıyor cihaz peki sıcaklığı nasıl ayarlıyor

Tablet gibi düşünün hocam pro ya göre fazla ısınır bence,ben dediğiniz özellikle pro aldım şuan onu kullanıyorum gayette memnunum tavsiye ederim bi 6 lira daha ekleyin bence