affınıza sığınarak yazıyorum hocam ama gerçekten bende bir şey oldu sandım. insan bu neden den dolayı eşini terk eder mi? Allah aşkına ben insanları anlamıyorum. milletin ne dertleri var. ben sana burdan başka otele yerleştir birlikte takıl falan diyemiyorum. çünkü sende benim anladığım kadarıyla başka sıkıntılarda var. çünkü eşi kıskançlık yapıyor diye evlilik bitirilmez! bitmemeli. sen sıkılmışsın..