Merhaba,

Evlilik cidden zor. Bizimde bazen sorunlar oluyor. Bir şekilde konuşuluyor. Üstesinden geliriz deniliyor ama sonuçta iki farklı karakter bir araya geldiği için ister istemez sorunlar olabiliyor. Önemli olan bunların alttan alınmasıdır. Eşiniz çalışmıyorsa öncelikle eve sizin ekmek getirdiğinizi ve onlara daha iyi hayat sunabilmek için çalıştığınızı anlaması gerekir. Eğer bunu anlamıyorsa ne yaparsanız yapın bu konuda ilerleme olmaz. Burada veteriner hekim arkadaşım var. Özellikle yazın çok fazla açık giyinen kadın müşterileri geliyor. Eşi de haliyle arada yanında olduğunda görüyordu. Onlarında sizin anlattığınız gibi durumları çok oldu. Ayrılma noktalarına kadar geldiler. Bunun üzerine eşi 2 yıllık teknikerlik okudu. Yanında çalışmaya başladı. Gerçekten o insanlarla eşine ve çocuğuna bakmak için uğraştığını anladı. Belli süre yanında devam etti. Daha sonradan ev hanımlığına devam etti. Aralarında da bir daha en azından benim bildiğim bu şekilde sıkıntı olmadı. Bunu anlattım çünkü eşinizin de sizin bu aileye bakmanız için ne şekilde çalıştığınızı görmesi gerekir. Bunu ona gösterebilecek bir şeyler yapmanız gerekir. Yoksa oturup konuşmakla bu işler maalesef olmuyor. İki tarafta ne kadar mantıklı yaklaşmaya çalışsa bile bir yerde yine sıkıntı olabiliyor.