Öncelikli hiç evlenmedim, ilişki uzmanı da değilim, sevgilim var ve gencim. Benim düşünceme göre bu yanlış bir davranış, işinizde sorun çıkar. Ancak empati yapmak gerek onun düşüncesini öğrenmek gerek veya eğer onunla ilgilenmiyorsanız ilgilenin. Çünkü kadınlar ilgi almayı seviyor. Ancak şu noktayı es geçmemeliyiz sırf kıskandı diye aylarca böyle sorun çıkıyorsa burada farklı şeyler vardır diye düşünüyorum. Kıskansa bile seven insan aylarca uzak kalamaz.