7 aylık evliyim o derece bir kıskançlık olmadı sadece telefonum sınırını aşmadan kurcalanıyor. Tabi siz daha tecrübelisiniz koskoca 6 sene dile kolay sizde haklısınız eşinizde haklı ama şahsen kadınların kıskanmasına ve bazı şeylerde abartmasına hak verebiliyorum annem ve babamın 32 yıllık bir evliliği var. Annem şüphelendiğinde şüphelerinde haklı olduğunu yakaladık şuan ayrı 2.evi de var üvey kardeşim bile var anlatacak çok şey var ama yine bir şey değişmeyecek. Orta yolu bulmaya çalışın biraz o biraz siz ilişkiniz için ve en önemlisi çocuğunuz için bir karar alın